ZMIANY - UBEZPIECZENIE OC NA ROK 2009

Data publikacji: 2008-12-05

Aktualność: ZMIANY - UBEZPIECZENIE OC NA ROK 2009

Szanowni Państwo
Doradcy Podatkowi
 
      Uprzejmie przypominamy, że z dniem 31 grudnia 2008 r. kończy się okres obowiązkowego ubezpieczenia OC doradcom podatkowym, którzy korzystają z ubezpieczenia w ramach Umowy Generalnej. W związku z powyższym, w celu kontynuacji ubezpieczenia, należy w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2008 roku, zgodnie z obowiązującymi procedurami,  złożyć wniosek o zawarcie umowy ubezpieczenia na rok 2009 wraz z potwierdzeniem wpłaty składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty na adres Biura KIDP:

 

KRAJOWA IZBA DORADCÓW PODATKOWYCH
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3/310
02-362 Warszawa

 

Dostęp do Systemu elektronicznej obsługi wniosków jest możliwy ze strony Krajowej Izby Doradców Podatkowych pod adresem www.kidp.pl (zakładka "Dla doradcy") za pomocą Państwa dotychczasowego loginu i hasła.

 

WAŻNE: Zgodnie ze zmianą dokonaną w systemie, polisy ubezpieczenia OC doradcy podatkowego są wydawane TYLKO na wniosek doradcy podatkowego. Jednocześnie doradca, po dokonaniu wpłaty na ubezpieczenie i odnotowaniu tego faktu w biurze KIDP, może po ponownym zalogowaniu wydrukować CERTYFIKAT UBEZPIECZENIA, który jest dokumentem elektronicznym potwierdzającym zawarcie umowy ubezpieczenia na warunkach złożonego wcześniej wniosku zgodnie z art. 809 KC.

 

 

Dodatkowych informacji udziela Biuro Oddziału pod nr tel. (052) 584-44-44

 

Z poważaniem
W imieniu Zarządu
 
Ewelina Żychska
Biuro Kujawsko-Pomorskiego Oddziału
Krajowej Izby Doradców Podatkowych

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.